انتقام سیلی زهرا را میگیریم

طبق گفته عکاس این عکس ها این شیرماده پس از شکار آهو و شروع به خوردن آن متوجه می شود که شکارش باردار بوده است.بلافاصله از خوردن شکار دست بر میدارد و سعی می کند بچه را به شکم مادر برگرداند.پس از نا امید شدن از تلاش و اطمینان از مرگ بچه آهو، آن را آرام با دهانش بر میدارد و در کنار جسد مادرش می خواباند.

طبق گفته عکاس او مدتی کنار آهو و بچه اش می نشیند و نظاره گر آنها می شود و سپس کمی آنطرف تر دراز کشیده و استراحت می کند.

عکاس در ادامه می گوید که حدود سه ساعت از خوابیدن شیر گذشت و ساکت بودن و بی حرکتی آن او را به شک انداخته بود تا اینکه دل را به دریا زد و به سمت شیر رفت.

با رسیدن به شیر متوجه میشود که او مدتهاست در اثر فشار روحی سکته کرده و مرده است!!!












موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴
مدافع ولایت

نظرات  (۲)

I am big on texting, too, Mado. Esapliecly if I find something out of the ordinary, or if I’m making my first official visit for someone on vacation or a business trip. I believe it helps put the client more at ease during their absence.
۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۸ http://www.unfallversicherung.pw/
But we are not affecting the environment, despite all that output. Of course we are. We have far more forest cover today than we did 70 years ago even though our output is much higher. That is what happens when countries get wealthy and progress allows for much greater agricultural productivity.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی