انتقام سیلی زهرا را میگیریم

مادری که جسدش هشت ماه در بستر ماند! + عکس

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ق.ظ
مادری که جسدش هشت ماه در بستر ماند! + عکس


در رویدادی حیرت‌انگیز که بیشتر به داستان تخیلی شبیه است، دو دختر کویتی با وجود این که همراه مادرشان در یک آپارتمان زندگی می کردند، 8 ماه از مرگ مادرشان بی‌خبر ماندند!

به گزارش شامگاه دوشنبه پایگاه خبری العالم، این دو دختر زمانی از مرگ مادر خود باخبر شدند که هشت ماه از مرگ او در بسترش گذشته بود و جسد وی کاملا تجزیه شده بود.

روزنامه الوطن چاپ کویت، نوشت: پزشکی قانونی در گزارشی زمان مرگ این زن را که در یک واحد آپارتمان کشف شده تایید کرده است و کارشناسان نیز احتمال وقوع جرم را در خصوص این پرونده بعید دانسته اند.

این ماجرا از آن جا آغاز شد که یکی از فرزندان این زن پس از چند ماه بستری شدن در بیمارستان عازم منزل می شود تا جویای احوال مادرش شود ولی هنگامی که وارد اتاق او می شود و ملحفه را از روی ماردش بر می دارد در کمال ناباوری با اسکلت مادرش که همچنان لباس بر تن داشت، مواجه می شود و به نهادهای ذی ربط اطلاع می دهد.

جسد مادر کویتی در بسترش تجزیه شد این موضوع کارشناسان و مراجع ذی ربط را نیز شگفت زده کرد و آنها با تمام توان سعی کردند که پاسخ این سوال را بیابند که چگونه زنی با وجود داشتن دو دختر و سکونت هر 3 نفر آنها در یک واحد آپارتمانی، در بسترش مرده است و فرزندانش پس از گذشت 8 ماه از مرگش باخبر شده اند.

آنها پس از تحقیقات فراوان و در کمال حیرت و تأسف به این نتیجه رسیدند که این دو دختر هر روز صبح زود برای امرار معاش از منزل بیرون می رفته اند گرفتاری های فراوان آنها در این زمینه باعث شده که مادرشان را فراموش کنند





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۳
مدافع ولایت

نظرات  (۲)

اگه مطالبی دارید که میخواهید بصورت کتاب با فرمتapk برای سیستم عامل های اندرویدی داشته باشید وبا نام خودتان ....

مطالب خودتون رو در قالب بخش بندی و محتویاتی که مد نظرتونه برای کتاب الکترونیک ( e book)

برای ما  در قالب فایل word بفرستید , 

شما میتوانید نوع آیکون درخواستی را خودتان به ما بگویید فقط عکس ویا ایکون مورد نظرتونو ابتدا آپلود نموده ولینک آن را برایمان بفرستید. 

 شما میتوانید یک کتاب اختصاصی تری داشته باشید و برای این کار :

عکس برای جلد کتاب

پشت  زمینه منو

پشت  زمینه متن

عکس نویسنده

آدرس وبسایت

آدرس ایمیل

تلفن تماس

را برایمان ارسال کنید تا یک کتاب حرفه ای و زیبا را به شما تحویل دهیم.



Read more: http://shahkelid.blog.ir
we prefer to honor lots of other world wide web internet sites on the web, even when they aren’t linked to us, by linking to them. Unentedarh are some webpages worth checking out

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی